Sol......


Solen lyser och det känns som att våren är på väg. Hoppas bara att det håller i sig, och inge mer snö. Usch, är så trött på den eviga halkan.

Igår tog jag av mig min ortosställning som jag haft på benet. Aldrig igen säger jag bara. Är så överlycklig att den åkt av. Det är inte förrens nu som jag inser att det inte alls är lång tid kvar tills det är jag som springer på fotbollsplanen igen. Saknar verkligen allt som tillhör denna sport. Att ta ut sig, svettas och bara ge gärnet. Gu vad jag saknar det. 

Så idag ska jag och Andreas till rävhagen för att se Gotland södra möta P18. Har inte sett många matcher efter att jag skadade mig. Man blir så ledsen, att man själv inte kan, men alla andra kan. Men snart så kan jag ju också, så ska börja bekanta mig med fotbollsplanerna igen och försöka se så många matcher jag kan. Tid är ju det enda jag har nu förtiden, är verkligen restlös hela tiden. Så ska verkligen bli roligt att se lite fotboll idag :) 

Ikväll så ska jag och Frida nog hitta på någe bus, får se vad vi hittar på. har alltid roligt med min sambo, ska bli skönt att få umgås lite bara hon och jag. Man glömmer lätt bort varandra när man bor ihop. Det är lätt att bara se varandra som sambos och inte bästa vänner, men nu ska vi ta tag i varandra och umgås på högsta nivå. 

Snart kommer Andreas hit, så tänkte hoppa i duschen och göra mig lite fräsh för pojken min:)

Ha en skön dag i det soliga vädret!

Over/ Moa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0