Nu är mitt humör på topp!

Nu börjar saker och ting falla på plats. Det har dykt upp lite mer jobb, ytterst lite. Men jag tar allt jag kan få.
Utan det har börjat hända lite grejer angående mitt knä, det ser ut som att jag kommer att få genomgå en operation under vecka 5. Inget datum är satt men förhoppningsvis blir det den vecka. Detta är ingen korsbands operation, utan det kommer ner en läkare från fastlandet som ska stabilisera mina ledband till min knäskål, för det är förmodligen den som hoppar runt i knät och spökar, då läkarna inte är helt 100% på att de är knäskålen, utan kanske mitt korsband, så vet de ännu inte om denna operation kommer att hjälpa, så det är bara att hoppas. För blir det inte bättre, så är det bara att vänta på nästa operation, som då kommer att vara en korsbands operation. Men jag håller alla tummar och hoppas för allt jag är värd att det kommer att bli bra nu.
För om det blir bättre av första operationen, så kommer jag att vara spelklar till säsong starten. Och det är allt jag önskar just nu.
Just nu, ligger jag i soffan och försöker smälta maten. Och en sak är säkert, att laga mat till sig själv är urtråkigt. däremot så blev det väldigt gott och jag som inte ens kan laga mat.
Det blir en tidigt kväll för mig, ska upp och jobba imorgonbitti, så måste få några timmars sömn.
Nu är det CIS miami, så ha en go kväll allihopa!
Puss&Kram/ Moiie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va härligt att höra att du äntligen får klocka besked. Håller alla tummar att första öperationen hjälper och att du snart är tillbaka. Vi saknar dig <3

2010-01-17 @ 15:18:00
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0