Nostalgi från förr.

Haha, sitter och läser igenom mina gamla inlägg från förra året, från den 8 januari. Det är roligt det där. Att då gick jag runt och oroade mig för vad som skulle hända efter studenten, hur det skulle gå med alla betyg och fotbollen var det bästa och största i mitt liv, förutom Andreas, Lina och Frida såklart.
Nu oroar jag mig för vad som ska hände nästa månad och vilka beslut som jag måste ta för att komma vidare i livet. Fotbollen är inte längre en del av mitt liv. I tankarna finns det hela tiden, men fysiskt sett är jag inte kapabel att klara av att spela. Att mitt knä på lite mindre än ett år går sönder och inte vill funka. Det är hemskt att sitta och läsa om hur stor del det var av mitt liv för bara ett litet tag sen. Det får mig att bli ledsen och arg....
Men sen så ska man ju se på den ljusa sidan också, att allt hemskt jag trodde skulle hända efter studenten verkligen inte har hänt. Jag har ett jobb, om det så nu inte verkar som det, men det har jag. Och det är många som går runt med ingenting att göra och låter tiden rinna iväg. Jag har kvar mina bästa vänner, Lina och Frida. Hade massor av mardrömmar förra året om att vi skulle glida ifrån varandra och att det inte skulle kännas som förut, men vi har kvar varandra och det känns otroligt bra att ha båda nära sig.
Så i stort sett så är jag hur nöjd som helst med 2009, det var ett riktigt bra år och jag är helt säker på att 2010 kommer att bli ännu mer underbart!
Idag så ska dagen spenderas i lägenheten, ska gå igenom hela garderoben, slänga det som inte andvänds och hänga upp alla kläder som ligger överallt på golvet. Sedan ska jag söka lite jobb över näten och till sist ska jag ringa min sjukgymnast för att se om han har fått veta något mer angående mitt knä. Så det är bara att hoppas.
Kvällen, ska förhoppningsvis spenderas med pojken, så vi ska förmodligen på bio, eller om vi väntar några dagar eftersom det är premiär ikväll på, har du hört ryktet om Morgans. Så vi kanske struntar i det och har en skön hemma kväll istället.
Nu ska jag sätta lite fart på dagen. Ha en underbar helg kära läsare!
Lägger upp lite bilder från förra året, för att sammanfatta kort vad som har hänt.
Jag fyllde 19 år och spenderade dagen med viccyvirr och Fritchjjuf:)
Jag, Lina, frida och viccy hade en superskön hela hallen gungar kväll.
Frida fyllde 19 år och hade världens godaste tårta.
Tog första doppet på varvet.
Jag och Frida sommarjobbade tillsammans på björkhaga strandby resturang.
Jag frida och lina jobbade tillsammans på ett stort kalas och hade de hur kul som helst:)
Jag och Andreas hade en helt underbar och oförglömlig sommar<3
Det finns massor mer av bilder, men orken räcker inte riktigt för att lägga upp alla.
Pöss&Kräm / Moe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Frida jobbade på björkhaga strandby för 2 år sen inte förra året:) Det var bara jag som fick hjärnsläpp! Haha..

2010-01-08 @ 22:54:58
URL: http://moiie.blogg.se/
Postat av: pojken:-)

Du är söt du gumman:-)

2010-01-10 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0