Gott nytt år, såhär i efterhand..

Gott nytt år allesammans! Hoppas alla hade en underbar nyår, för det hade jag. Eller det var mina underbara vänner och min fantastiska pojkvän som gjorde hela kvällen. Så otroligt glad för att jag har er!
Det blev faktiskt en ganska lugn nyår med tanke på vad jag har haft för mig alla andra år.
Började med 3 rätters hemma hos mig i västergarn tillsammans med Andreas, Anthon och Frida. Senare fick vi sällskap av Matte, Jeppa och Peter. Sen begav vi oss vidare till hemse och spenderade tolvslaget där. Och jag fick iallafall den bästa nyårkyssen man kan få :)
Efter att det nya året ramlat in åkte vi vidare till Klinte och sjöng sing star och hade en grymt skön och rolig kväll.
Och nu är det 2010, ofattbart helt enkelt. Året som har varit är nog det jag kommer att minnas mest, har hänt så många underbara grejer. Iofs så har det hänt endel tråkiga grejer med, men det har för det mesta bara bestått av underbara grejer.
Just nu sitter jag själv hemma i lägenheten och är riktigt uttråkad. Har mysat till det med ostbågar och verkligen försökt få till en mysig kväll själv hemma på soffan. Men de gick inte riktigt som jag ville. Egentligen borde jag väl ligga i sängen vid det här laget, eftersom man jobbar imorgon, väldigt tidigt. Men jag tror tröttheten försvann efter min powernap i eftermiddags.
Meen, ska ta mig i kragen och ringa till älsklingen min, han kanske kan locka fram den trötta Moa som jag alltid brukar vara när jag är med honom :) Hihi.
Sådär, i skrivandets stund så var det faktiskt en stor lättnad att få skriva av sig lite, skaka loss och bara låta figrarna sköta jobbet.
Vi hörs väl kanske, om humöret finns vill säga!
Sov nu riktig gott allehopa!
Puss&kram
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0