En dag i taget....

Rastlös,rastlös och åter rastlös........
Men vad ska man göra då? Får inte träna, inget jobb så långt ögat kan nå. Allt bara ändrades helt sådär? Tror jag blir galen av att bara göra ingenting. Och då ska ni veta kära läsare, att jag bara varit ledig i 3 dagar.
När man inte får göra det man verkligen vill på sin fritid tär sakta men säkert på mig. Jag går runt och väntar på ett samtal som kommer att att handla om min framtid. Så tycker att de där ortopederna kan ta tag i det och ringa nu!
Var förresten på arbetsförmedlingen idag, fick en tid om en månad, KUL. Att allt ska processas så himla mycket.
Nej, ska ta och avsluta detta negativa inlägg och återkomma en annan dag.
'
De var allt för mig! Go kväll /Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på!

2010-01-08 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0