............



Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det var ett tag sen denna blogg uppdaterades, kanske pågrund av att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Dagarna flyger förbi och min tidsuppfattning är inte riktigt som den brukar. Jag gör mina knäövningar varje dag, tittar på tv och sen händer det inte så mycket mer. Är ganska begränsad och kan inte göra allt som jag brukat göra.

Men knät förbättras för varje dag som går och det är jätte bra, men längtar verkligen tills jag får börjar göra mer rehab saker, men det har ju bara gått 3 veckor efter operationen så det är klart att jag ännu är inne i en läkningsprocess och inte får belasta knät för mycket. Men ibland så tryter tålamodet och jag vill bara springa ifrån allt. lägga allt åt sidan och bara fortsätta som att allt detta knä beskymer aldrig inträffat.

Men jag är så glad över att jag har min underbara pojke, som är världens finaste. Han gör dom mörka stunderna ljusa. Får en att komma på andra tankar, helt enkel bäst.

Men det händer roliga saker också, allt är inte mörkt utan det känns bara så eftersom tiden går så himla sakta ibland. Förra helgen begav jag mig ut med Lina och Marion och hade en kanonrolig helg. Och helgen som kommer så ska jag, tjejerna och förhoppningsvis andreas och tobbe ut och äta middag på munken och bara ha dt super mysigt. Längtar verkligen.

Dagen idag kunde man lika väl spola förbi, har inte hänt någonting, höjdpunkten på dagen var när one three hill och greays antomi gick på tv och när älskling kom och gjorde mig sällskap några timmar ikväll. Annars så har jag inte gjort speciellt mycket.

Imorgon blir det av till tandläkaren och efter det kommer Lina hit och gör mig sällskap över dagen, kanske går ner på stan och shoppar lite. Får se vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag vänta på att jag kan ringa Andreas, sen ska jag krypa till kojs med min braiga bok:)


Ha en fortsatt trevlig onsdag(i två minuter till)!
Puss&kram/ Moiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0