10 dagar.


Då var det Fredag och härmed helg. Själv så kan jag knappt hålla reda på vad det är för dag. Alla dagar ser i princip likadana ut nu för tiden. Och rastlöshet förklara nog hur jag känner mig. dagarna är så långa och jag vill bara att denna period ska vara över, nu.

Men försöker se det positiva i det hela och om ett tag så kommer allt att vara som vanligt igen, och jag kommer att vara igång med rehab för fullt för att sen kunna spela fotboll igen. Längtar verkligen!

Men ikväll så blir det myskväll med Andreas, Lets dance och OS, det blir bra det! Sen så blir det innebandy och fotbolls tittande resten av helgen. Och även kanske lite singstar och mys med Jusse och Emelie imorgonkväll!

Alla andra får ha en riktigt mysig helg i detta väder!
Kraaaam/ Moiie

Bjuder på en mysig sommar bild med min fina:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0