Jag är så jävla bra på det här?



Jag känner verkligen hur grym jag är på att skriva blogg, uppdaterad varje dag med massor av roliga saker som hänt mig. Så otroligt jävla bra jag är.

Det är så jag vill känna. Jag vill känna att jag håller bloggen uppdaterad och att det är något som betyder något i bloggen. Men inspiaritionen räcker liksom inte till. Mitt liv och det jag gör om dagarna känns så otroligt meningslöst att skriva. Vem bryr sig om vad man har gjort idag, ingen? Ja, då skiter vi i bloggen ikväll igen. Så blir det, dag efter dag. Blir arg på mig själv samtidigt som jag inte bryr mig, förtillfället. Min ork är likamed noll och det enda jag gör  om dagarna är att jobba. Och jag är så otroligt glad över att ha ett jobb som jag verkligen tycker om. Men ser verkligen inte fram emot att jobba 2 veckor i sträck och sen ledig en dag och så samma visa igen. Lite mer utspritt skulle mer komma till pass. Man behöver andrum där man kan ladda om igen och sen köra på nytt. Det andrummet längtar jag såå till!

Så nu sitter jag här och försöker skriva något vettig för er därute att läsa, men det står still i huvudet, typ.

Är hemkommen från jobbet och A precis just nu och bestämde mig att det första jag skulle göra är att blogga.

Imorgon börjar dagen kl 06 då man ska släpa sitt trötta jag till jobbet för att sedan sluta vid 16. Blir en lung hemma kväll precis som ikväll.

Nu ska jag försöka slänga ihop lite mat, klok mat. Men det enda jag kan komma på är makaroner och falukorv. Tråkigt, tråkigt och åter tråkigt. Men jag har bestämt att när jobb dagarna minskar lite ska jag gå på någon enkel matlagningskurs. Bara enkla saker, som är super goda men tar kort tid(som är nyttigt). Det vill jag verkligen göra just nu.   

Och en sak till jag blivit extremt dålig på, att lägga upp bilder. Men det kommer ska ni se.

Ha en skön afton!

Puss&kram/ Moooooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0