Bara för mig? Åhhh


Min kväll ikväll. Bara sådär. Har ett helt hus för mig själv och den tänker jag spendera så sakta det bara går. Jag ska först börja med en lång dusch(10 min  sen är varmvattnet borta), smörja in varenda liten kroppsdel, sen blir det fotbad. Känner att mina stakars fötter inte riktigt mår så bra av att vara i action hela tiden. Eller har inte gett min kropp någon uppskattning alls på det senaste, kan därför den känner sig hägig. Sen är det soffan som gäller hela kvällen, med en bra bok framför sig, tv på i bakgrunden och bara njuta.

Sen så blir det väl kanske så att Lina tittar in senare. Ganska skönt med sovsällskap när man har en stor skog och bara mörker omkring sig. Det går väl an på kvällen, men när natten drar in så blir det lite läskigt med allt utanför(Ja,jag vet att jag är mesig).

Jag ligger halvsovandes och försöker få till ett bra blogginlägg, inte direkt en bra blandning. Stavfel överallt och ingen ork att rätta:) Men så blir det med en lång dags arbetande. Känner verkligen att man inte går i skola längre, utan jag går lydigt upp till jobbet väldigt tidigt oftas. 16 dagar i sträck jobbade jag, ledig 1 och sen 11 dagars jobbande nu. Så är mör i kroppen så det heter duga. Träningarna ligger väl också lite bakom tröttheten. Börjar sakta men säkert komma tillbaka. Inte riktigt i samma form som innan jag skadade mig, men på go väg. Känns riktigt gutt, även fast det ligger någon sorts oro i mig över hur det ska stå sig i matchsituationer, men det återstår väl och se.

Många ord som hittade fram idag, osamhängande och onödiga, men sån är ju jag:)

Nu är det idol så dags att ta fram popcornen och mysa ner i soffan.

Kraaaam M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0