And that`s the way it goes...


Känner mig faktiskt lite lat ikväll, har jobbat halv dag, sen legat och degat hos syster min och nu sitter jag i soffan och ser simpsons, som är hur kul som helst! Älskar det :)

Så har i princip inte gjort ett enda dugg idag. Trist faktiskt. En riktigt tråkig lördag har det varit.

Ska mysa ner mig i soffan efter jag vart i Klinte och handlat lite smått och gott. Det enda som saknas ikväll är älsklingen. Men får väl klara mig några timmar till utan den underbaraste personen som finns ♥

Imorgon är det innebandy dags. Taggad som tusan. Men mitt knä har dock inte skött sig som jag velat denna vecka, men ska göra ett försök ändå. Värre kan det ju bli men ju värre det blir desto bättre, tydligen.

Ska skjusa bror till Klinte nu.

Ha en finfin lördagskväll nu folket!

O&U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0