Julstämmning i topp!


Idag har det varir full rulle hela dagen.. Tvättmaskinen har gått i ett hela dagen och varenda vrå i vår lägenhet måste nu vara ren. Har slitit hela dagen med att att få ordning överallt och nu är det klart. Bara mitt rum som behöver dammas av en anning men förutom det så är det kanon fint och, väldigt rent:) Friitchjjuf och jag, ett jäkla bra team, även gällande städning. 

Julstämmningen är också på topp. Igår så var hela töjsa gänget tillsammans. bakade pepperkakor, som inte blev så lyckade som vi hade hoppats, haha halv svartiga blev iaf hälften:) Sen påbörjade vi ihopstättandet med det där jäkla plast granen. Har aldrig någonsin firat jul med en oäkta gran, så iår blir den första.  Oteknisk som man är och även Lina och Frida så tog det ett tag innan vi fick upp den på rätt sätt. det är nog inte ens rätt nu, toppen svajar och har sig, men den är iallafall klädd och fin nu.

Sen gick vi på upptäcktsfärd, med plastpåsar liknande blöjor åkte vi ner för gravarna och hade en super rolig kväll. Alltid lika roligt med mina flickor, en spontan kväll som gårdagen.

Men nu sitter jag i familjens krafts soffa och ser på csi, brasan är tänd så nu är Andreas det enda man saknar brevid sig. Men han var tvungen att bege sig ut och jobba i detta väder, brrr.. -15 uten just nu, så skulle inte vilja byte med honom just nu:)

Nu, ska jag lägga mig tillrätta och försöka slumra till lite. Det bästa som finns är att somna på soffan, Love it!

Slänger in en liten vår bild. Nu med all dess snö, kan man längta till våren, samtidigt som att man inte vill att snön ska försvinna. Är lite dubbel så, men det finns så mycket saker med varje enskild årstid som man tycker om, att man vill ha allt på samma gång :)



O&U/ Moee


Kommentarer
Postat av: Anonym

du o jag = kanonbrateam :) sambos sambos sambos <3

2009-12-21 @ 22:33:04
Postat av: Friitchjjuf

det va jag som skrev den tidigare kommentaren, om du inte förstod det Gumman :)

2009-12-21 @ 22:33:56
Postat av: Friitchjjuf

det va jag som skrev den tidigare kommentaren, om du inte förstod det Gumman :)

2009-12-21 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0