Im back!


Nu får man väl ge sig? Att komma och gå såhär som jag gör är inte acceptabelt. Men som tur är att antalet läsare inte är en särskilt stor siffra så det är inte så många som blir besvikna.

Men nu, idag så kom jag på att det hänt ganska mycket i mitt liv, grejer som man inte kan förstå riktigt, för det är något man drömt om så länge.

För det första så har jag flyttat. Yes, flyttat. In till staden. Andledningen till det är väl bara pågrund av jobbet. Att spara bensin och få det mycket, myket närmare till jobbet. Har nu under 3 veckor verkligen älskat att bo själv, eller utan familjen. Det är verkligen en befrielse att inte ha någon som går runt och tar ens kläder heeela tiden. Nu får jag ha mina grejer ifred och guuud vad skönt det är.

Enda nackdelen är att det blir längre till älskling min. Men det har löst sig på ett ganska bra sätt så att vi träffs precis lika ofta som förut:)

Tänkte skriva en lite längre rad, men ska umgås lite med pojken innan jag börjar jobba. Är inne på sjunde dagen i rad, Suuuuuck....

Men vi hörs av om ett tag bloggen, har faktiskt saknat att dela med mig lite av mitt liv med dig :)
/ M.p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0