Beautiful day...


Det låg en massa snö utanför huset imorse och gissa om jag blev glad? :)

Älskar snö! Man kan ha så himla roligt även fast det är kallt, det gillar jag! Så jag och älsklingen har busat lite idag, men han är inte lika förtjust i snö som jag så det är lite tråkigt faktiskt. Det är ju inte allt för roligt att stå ute själv i snön och leka..

Enda nackdelen med snön är att det blir rysligt halt på vägarna och det är ju aldrig roligt..

Ikväll så blir det träning:) dock bara springning med laget, sen blir det in på gymmet för knäböj och cyckling.. Längtar tills den 30 december, då man kan få lite klartecken hur det blir med knät osv. Lelle har haft en stor del i att det har gått framåt så fort nu sista tiden, är verkligen tacksam för hjälpen. Vill bara att hela det här med knät ska vara över nu så att man kan träna som vanligt:(

Nu blir det soffan och tv. man måste lata sig extra mycket dagar när man är lediga, hihi!

/ Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0