Detta blir ett snabbis inlägg.



Tänkte uppdatera bloggen, såg lite tomt och ensamt ut. Har precis jobbat klart 7-12 för att strax åka till jobbet igen och jobba 16-21. Är verkligen glad över att jag fått såpass mycket tid inne på Pjäsen som jag fått. Jobbar dock allt på en gång känns det som. Nu 2 veckor framåt så finns det inte en enda ledig dag på kalenden. Men tur är att man börjar olika tider nästan varje pass så att det blir lite variation. Trivs som attan på jobbet, riktigt roligt faktiskt nu när man börjar lära sig alla lyft och rutiner. Bara så att ni vet liksom!

Har dessutom en glad nyhet, kanske lite tråkig också men mest en glad nyhet. Jag har gått och köpt mig en ny bil. Kände att Moa P bilen inte riktigt var på samma nivå som jag, så var tvungen att uppdatera mig från en volvo 340 till en Toyota Corolla halv kombi tror jag att det var. En likadan bil som Frida min underbara vän har fast större och med 4 dörrar, såå skönt! Lägger in lite bilder någon annan dag på skönheten jag köpte( dock lite rostskador, men inget som det inte går att fixa) :)


Ikväll efter jobbet så hoppas jag på tjejkväll. Var så länge sen jag träffade alla flickora tillsammans. Så verkligen behövligt!

Men nu blir det lasange, sen vidare till jobbet.

Ha en trevlig fredag!
 Pusss&kraaam/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0