På topp.


Jag har varit jätte dåligt på de här med att blogga, men snart har jag mer tid och motivation till att skriva lite här.

Idag har de blivit en vilar dag. Legat på soffan och tittat på lite julfilmer. Grymt mysigt, men dock ensamt. Mamma är på  fastlandet, Macke har flyttat till eget och Annie är hos far sin. Så då är det bara lilla jag som återstår här i hemmet.  Men har försökt att få upp julstämmningen till topp, har ännu inte förstått att det är jul men det kommer väl på julafton. :)

Har spelat futsal final idag också, blev förlust, tyvärr. Men bara att ta nya tag och se framåt.

Morgondagen blir inte lika slapp som den här, utan ska först tidigt imorgonbittit hem till pappa och börja måla listerna i rummet, sen bär det in till visby för att få klart det sista med julklapparna. Men är så gott som klar nu så det känns underbart bra. Sen är det bara att åka hem igen och börja sätta upp tapeterna. VÄRLDENS FINASTE faktiskt. Lite väl dyra kanske, men det är man väl värd efter allt slit med förberedning av rummet. Så förhoppningsvis är det klart till julafton.

Har också börjat med lite småplanering över nyår. Känns skönt att alla frågor och funderingar som man oftas har inför det nya året inte finns iår. Utan det blir en nyårfest här hemma med nära och kära, och lite mer på de kanske. Men också en liten hejdå fest. För efter det nya året är inte björkvägen 10 min adress utan Mafrids västergarn. Sorligt men ändå inte. Ska bli skönt med lite ändring, och nytt rum upppå de :) Sen så blir det ju inte riktigt hej då, eftersom Andreas och Dennis tar över våran lägenhet, så det lär väl spenderas rätt mycket tid här ändå.



2009, det klingar fint i mina öron :)

Med tanke på att dagen imorgon kommer bli väldigt tidig och lång så är det nog dags för mig att inta sängen.

GodNatt! / M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuu va fiiint du gjort bloggen :) eller headern :P den vart jo suuperfiiin!! :) <3

2008-12-23 @ 00:16:04
URL: http://friitchjjuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0