Rastlös..


Ja verkligen.. Alla sover & det är bara lilla jag som sitter uppe av någon konstig andlednig, Har ingen att prata med förutom tusse ^^ Men känner att jag inte får så mkt respons av henne, haha!

Idag har det vart jul stress inne i visby. Eller jag kan inte säga att Jag pappa & Livia stressade så mkt.Det är så att han inte kan stressa, utan man ska spendera en timme i varje äffär, så det tog en jädra tid att gå hela adelsgatan:P Men mycket julklappar blev det iaf :)

Gårdagens kväll spenderades med Lina & Frida.. Mys kväll med glögg drickade ( för mig & lina ) för frida blev det vatten '^^ mkt prat o mys, det händer inte så ofta men får se till att det börjar göra det :)

2 dagar kvar nu. Har sånna nerver inför julen, helt knas men så är det alltid. ;P

jaja nu har jag fått skriva av mig lite så får väl sätta mig o se film eller läsa något så man kan bli lite sömnig ^^

God jul än en gång allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ögonstenen =)

Aa, det va toppenmysigt i fredags =) Fler såna kvällar är ett måste :) Trion

2007-12-23 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0